SIAMAN Sulbar: Real-Time Medewerkers Aanwezigheidsregistratie App
SIAMAN Sulawesi Barat is een real-time applicatie die is ontworpen om de aanwezigheid van werknemers op kantoor of buiten kantoor te meten met behulp van GPS-technologie op hun mobiele telefoons. Het bedrijfsproces is ontworpen om te voldoen aan de bepalingen van de geldende wet- en regelgeving in de ambtelijke omgeving, waaronder Overheidsbesluit Nummer 11 van 2017 en Overheidsbesluit Nummer 53 van 2010.
Het aanwezigheidsschema dat wordt weergegeven, omvat:
- Werknemersaanwezigheid op kantoor en buiten kantoor met behulp van GPS
- Indiening en goedkeuring van voorstellen door leidinggevenden
- Dienstreizen
- Verlof
- Vergunningen
- Ongeoorloofde afwezigheid en disciplinaire maatregelen
- Persoonlijke en eenheidsaanwezigheidsrapporten
- Dienstreisrapporten
Met deze applicatie kunnen relevante ambtenaren de prestaties van werknemers meten, inclusief werknemersdoelen en gedragingen die gesynchroniseerd zijn met werknemersaanwezigheidsgegevens, budgetopnamegegevens en werknemersprestatie-uitvoergegevens die beschikbaar zijn.
Beoordelingen about SIAMAN Sulbar
Heeft u geprobeerd SIAMAN Sulbar? Wees de eerste om uw mening te verlaten!